Pas mesnate..

Pas mesnate..

mnb
Cfarë më e pisët? Gjëja më e mirë pas një dalje të çmendur është seksi nuk-marr-dot-frymë. Dhe me këto truket e mëposhtme nuk pritet të flini para agimit.

  • Vishni të brendshmet tuaja dantelle më sexy . Ndërsa jeni jashtë për një pije me partnerin, lëreni të hedhë një vështrim shumë të shpejtë në rripin e sutjenave ose në pikën ku bashkohen mbathjet e zartieret me getat tuaja. Sa për ngrohje…
  • Coje atë në një cep të errët  ose në qoshe të barit dhe bëji një sulm rrufe. Po flasim për ngjeshje pas murit, puthje plot pasion dhe duart lehtësisht të tërheqin flokët e tij.
  • Të jesh e sigurt që ke marrë me vete karamele me shije mente në çantën tënde para se të largohesh nga shtëpia. Lëpi një nga ato para se të lëpish buzët e tij.
  • Ai mund të mos ketë asnjë ide se çfarë ju doni të bëni kur të ktheheni në shtëpi, por ju mund ta vini atë pak në klimë . Përkëdhelni me gishtat tuaj qafën e tij, lëkurën përmes kopseve të këmishës së tij, kockat e legenit përmes pantallonave të tij. Dhe të gjitha duke buzëqeshur kuptimplotë (ku do shkojë, do ta kapi).
  • Kur të hyni në shtëpi, lini dritat fikur ndërkohë që ecni drejt dhomës së gjumit. Nëse nuk shihni njëri-tjetrin, ju mund të thoni dhe të bëni gjëra që ju trembin ti bëninë mes të ditës.
  • Tavolina e kuzhinës nuk është vetëm për të ngrënë mëngjes.  Eshtë dhe për seks pas mesnate. Le që do keni flashback-et apo throwback-et më të mira , ndërsa hani mëngjesin.
  • Para se të mbaroni të dy, ulni shpejtësinë. Tensioni seksual është rritur mes jush tërë natën. Pra, në qoftë se ju vonoheni pak, orgazma do të jetë akoma më e fortë. Për të kuptuar më mirë, ndërkohë që orgazma është në 9, shkarkoni në 6. Dhe përsërisni. Për sa kohë duroni.(dhe më besoni do ta cmendni)

Lini një koment