Cfarë nënkupton për karakterin tuaj buzkuqi që përdorni?

Cfarë nënkupton për karakterin tuaj buzkuqi që përdorni?

large

Shumë më shumë se sa imagjinoni.

Nëse edhe ju mendoni se nuk jeni lyer me të vërtetë pa vënë buzëkuq, vjen një studim i Universitetit të Harvardit , i cili tregon se ngjyra e buzkuqit që kemi zgjedhur lidhet drejtpërdrejtë me psikologjinë tonë dhe karakterin tonë. Ka tregues edhe që kjo zgjedhje e thjeshtë e përditshme që bëjmë mund të luaj një rol të rëndësishëm në një promovim apo një takim të mirë të parë.

  1. Ngjyrë e kuqe

Gratë që përdorin buzkuq me ngjyrë të kuqe janë të sigurta, u pëlqejnë shumë partit dhe ka shumë gjasa që ato mund të ushtrohen në një bazë javore. Zakonisht ato janë më të guximshme dhe krijuese dhe kanë tendencë të bëjnë më shumë selfies dhe veshin taka të larta më shpesh.

  1. Ngjyrë roz e ndritshme

Ato me buzët e ndritshme rozë konsiderohen më sociale dhe argëtuese. Në të njëjtën kohë, ato janë shumë dinamike , prandaj dhe që shumë gra-menaxhere në kompanitë e zgjedhin këtë ngjyrë buzësh. Pra, herën tjetër që ju do shkoni në një intervistë për punë zgjidhni këtë ngjyrë femërore që tregon se ju jeni miqësore dhe të rehatshme kur takoni njerëz të rinj.

  1. Ngjyrë lejla e errët

Kjo është më e rralla nga katër hije dhe me siguri tregon se ju jeni më të pavarura dhe autonome. Gratë që zgjedhin këtë ngjyrë janë më të pazakonta dhe kanë tendencë të qëndrojnë në ambiente të mbyllura në fundjavë dhe postojnë foto rrallë. Pra, nëse ju doni të dukeni në punën tuaj ambicioze dhe të sigurta për veten, zgjidhni lejla. Dhe në  një takim do të jepni mesazhin e një gruaje tërheqëse dhe të sinqertë.

  1. Ngjyrë nude transparente

Kur ti do vësh ngjyrën nude, ka shumë të ngjarë të jesh një grua e hapur, që kujdeset për të tjerët. Shumë shpesh, janë ato gra tek të cilat të gjithë mbështeten pasi janë të besueshme, të ëmbla dhe shumë të hapura.

Lini një Përgjigje

